Connect with us

#ЖИВОТ

Еве како да ја одржувате врската на далечина, без никакви проблеми

Иако често ќе ве обзема чувство на несигурност, лесно можете да одржите романса, доколку двете страни го дадат својот максимум.

Дали сте во романса со месеци со партнер кој не живее во вашиот град или држава?

Не грижете се, иако на прв поглед не изгледа ветувачки, односите на далечина можат да бидат многу стабилни, но можат да завршат и со брачен завет.

Ако успеете да ги отворите овие докажани совети, ќе имате бајковита љубов.

1. Одвојте пари за чести состаноци

Направете каса со вашиот партнер, каде што двајцата ќе заштедите пари за почести посети на една од локациите. Борете се за истата цел, без изговори и сомнежи.

2. Нека секојдневните разговори стануваат ритуал

Откако ќе ги завршите секојдневните обврски, изолирајте се и јавете се на партнерот преку видео повик и споделете разговори за вообичаените преокупации, желби, очекувања со посилната половина, со цел да го одржите чувството на припадност.

3. Планирајте за иднината

Честопати, двете страни ќе чувствуваат несигурност и криза поради оддалеченоста што е фактичка, но со идеите за свршувачка, заеднички живот или брак, можете да ја зајакнете врската и да ја подигнете на повисоко ниво.

4. Направете го вашиот партнер среќен со знак на внимание

Ако сте свесни дека вашиот подарок ќе ја израдува посилната половина, изненадете го со вашата омилена литература, облека или козметика што ќе ја испратите на неговата домашна адреса, без разлика колку километри е подалеку.

5. Охрабрете го вашиот партнер во сите сегменти од животот

Обидете се да запомните какви обврски има вашиот партнер во наредниот период и испратете му зборови за поддршка, мотивација пред деловниот состанок, испит, натпревар и таквите гестови ќе останат длабоко врежани, бидејќи докажувате колку тој ви значи и колку вие всушност го почитувате.

#ЖИВОТ

Младите губат интерес за Фејсбук

Тинејџерите и младите луѓе минуваат сѐ помалку време на Фејсбук, сѐ помалку се регистрираат и сѐ помалку објавуваат, јавува „Блумберг“, повикувајќи се на интерни документи на компанијата. Тоа може негативно да се одрази на заработката на компанијата.

Во март, раководството на организацијата добило извештај кој наведува дека тинејџерите минуваат 16 отсто помалку време на страната од лани, а „младите возрасни“ – 5 отсто помалку. Намален е и бројот на регистрации кај тинејџерите. Дополнително, просечната возраст на корисниците кои првпат се регистрираат на социјалната мрежа е зголемена од 19-20 на 24-25 години. Вработените во Фејсбук не знаат кои се точно причините за овој тренд.

„Постои проблем со начинот на кој младите споделуваат податоци за нивните животи. Тие претпочитаат други апликации да зборуваат за секојдневните работи и да споделуваат важни мигови од својот живот“, посочува овој интерен документ.

Самата компанија верува дека интересот на младите и тинејџерите ќе продолжи да опаѓа и наредните години. Покрај тоа, поранешниот вработен во социјалната мрежа Френсис Хоган го обвини Фејсбук дека „не е транспарентен кон своите инвеститори и рекламни клиенти“. Според наводите, раководството претпочита да не ја разгласува оваа тенденција, бидејќи стравува дека тоа може да доведе до губење на приходите од реклами на платформата.

Во составувањето на „Досието Фејсбук“ учествуваа 17 американски медиуми. Новинарите работеа заедно, прегледувајќи илјадници страници интерни документи на американската фирма.

Continue Reading

#ЖИВОТ

Овошјето и зеленчукот корисни за мозокот кај тинејџерите

Ново научно истражување спроведено во Велика Британија покажува дека исхраната богата со свежо овошје и зеленчук може да биде корисна за менталниот развој, особено кај тинејџерите.

Трудот објавен во списанието „Би-Ем-Џеј“ покажува дека поголемиот внос на овошје и зеленчук е во голема мера поврзан со подобро психичко здравје кај средношколците. Натаму, испитувањата покажуваат дека хранливиот појадок и ручекот се поврзани со емоционалната благосостојба, без оглед на возраста.

Истражувачите, инаку, направиле анкети во над 50 училишта во Велика Британија. Речиси 11.000 ученици учествувале во анкетата, па податоците покажаа дека просечната оценка за здравјето е 46,6 од 70 за средношколците и 46 од 60 за учениците од основните училишта.

Точно 25 отсто од средношколците и 28,5 отсто од основците пријавиле дека ги јаделе препорачаните пет порции овошје и зеленчук дневно. Десет и девет отсто, соодветно, не јаделе овошје и зеленчук. Околу 21 отсто од средношколците и 12 отсто од основците внесувале само неенергетски пијалок или ништо за појадок, додека околу 11 отсто го прескокнувале ручекот.

Истражувањето покажа дека колку повеќе порции овошје и зеленчук дневно јадат учениците, толку е подобар нивниот резултат на скалата за ментално здравје.

„На фундаментално ниво, потребна е соодветна исхрана за да се обезбедат состојките за развој и функција на телото и кај децата и кај возрасните, вклучувајќи го растот и обновувањето на клетките, синтезата на ДНК-та, невротрансмитерите и метаболизмот на хормоните, што е особено критично за децата во однос на развојот на мозокот“, се вели во трудот.

Истражувачите сметаат дека ова нивно истражување може да ги поттикне одговорните да усвојат политики што ќе им помогнат на децата да добијат поголем пристап до хранлива и свежа храна во и вон училиштето.

Continue Reading

#ЖИВОТ

Придобивки од киселата зелка

Киселата зелка е незаменлива храна на трпезата… Таа е извор е на многу витамини и одличен прилог за речиси сите „зимски“ јадења.

Хранлива е!

Киселата зелка содржи значајни хранливи материи како што се витамин Ц, К, Б-6, пробиотски влакна, железо, манган, фолна киселина и калиум.

Добар извор на хранливи влакна

Контролирано испитување покажа дека расолот е единствената ферментирана храна за којашто е клинички докажано дека помага при тн. синдром на нервозно дебело црево (ИБС). Пробиотските влакна помагаат во исхраната на добрите бактерии во цревата, пишува интегративниот гастроентеролог Марвин Синг, пренесува Б92. Според базата на податоци за храна на американското Министерство за земјоделство (УСДА), една чаша кисела зелка содржи четири грама влакна, што е еднакво на 15 отсто од дневната препорачана вредност.

Добро за цревата

Бидејќи е ферментирана храна, киселата зелка природно содржи пробиотици и пребиотски влакна. Пробиотиците се делотворни и за запек, дијареа по антибиотици и инфекции, како и ИБС.

Го зајакнува имунолошкиот систем

Имунитетот во голема мера зависи од здравјето на цревата. Овие два система се нераскинливо поврзани, што значи дека секоја храна што поддржува здрави црева, исто така, поддржува здрав имунолошки систем.

Го намалува стресот

Се покажа дека пробиотиците управуваат и со анксиозноста и симптомите на депресија кај луѓето, поради поврзаноста меѓу цревата и мозокот. Здравите црева се здрава основа за функционирање на целото човеково тело.

Continue Reading
Advertisement

Facebook

Facebook

Трендинг

Copyright © Mediaset.mk / 2020

error: