Медиасет

Светскиот гигант тоне се подлабоко

Објавено на

Еден од најголемите светски производители на спортска облека, Nike Inc, изгуби повеќе од 40 отсто од својата вредност од својот врв во 2021 година.

Ова претставува загуба од приближно 130 милијарди долари во сопственост на акционерите. Американската компанија продолжи да заостанува зад своите конкуренти, откако забележа последователни годишни падови на Волстрит, објави Блумберг.

Од агенцијата посочуваат дека токму поради тоа „Најк“ одлучи оваа недела да им покаже на инвеститорите дека има план за зголемување на продажбата. Аналитичарите велат дека компанијата треба да воведе нови понуди за чевли и облека за да ја оживее побарувачката бидејќи се натпреварува со силните ривали како On Holding AG, Adidas AG и Hoka.

Акциите на овој американски производител на спортска облека имаат полоши перформанси од сите тие компании, наведува агенцијата. „Растот на акциите на „Најк“ би можел да биде поттикнат првенствено од иновации, кои би поттикнале зголемена продажба“, напиша аналитичарот на Банката на Америка, Лорејн Хачинсон.

Компанијата со седиште во Орегон веќе предупреди во декември дека приходите ќе паднат во кварталот до февруари, кога ги објави плановите за намалување на работните места и рационализирање на опсегот на производи во услови на послаба продажба.

Производителот, исто така, ја намали својата прогноза за раст на приходите за фискалната година која завршува во мај и рече дека очекува да започне повеќегодишен циклус на иновации во производството тогаш.

Трендинг

Exit mobile version